shinook.reismee.nl

Eerste dagen

Hallo allemaal,

De eerste week zit er al weer bijna op: introductieweek. Veel gedaan. Maar laat ik bij het begin beginnen. Na een afscheid met veel tranen van iedereen gingen we op weg. Een goede vlucht gehad van 11 uur en toen was het opeens warm. Zat naast een chill ander meisje tijdens de vlucht dus we zijn gezellig saampjes Door de douane gegaan om vervolgens onze eigen weg te gaan. Ik moest vervolgens nog tot ongeveer 10 uur wachten voor ons clubje compleet was #irritant#3 uur wachten is veel te lang na een vlucht van 11 uur.. maargoed toen we compleet waren moesten we nog 3 uur rijden naar eindbestemming het twinhouse in Singburi. We hadden de rest van de dag relax dag oftewel geen reet te doen. Jullie begrijpen dat ik die avond om 20 uur in bed lag haha.

Volgende dag gingen we gelukkig wat meer doen: naar tempelcomplex geweest met een grote gouden boeddha. Hier kon je in zijn hand een muntje werpen voor geluk en een wens. En ja hij was raak haha. Verder introductie gehad. Thaise les en nog wat meer dingen. Ik heb verder een chille groep met redelijk wat Nederlanders en ook mijn 3 kamergenootjes zijn Nederlands. Verder maar 1 jongen in onze groep, de arme ziel haha.

Dinsdag hebben we 5 tempels bezocht dus daar was ik helemaal klaar mee na een dag. Ook naar een floating market geweest en lekker geluncht en avond gegeten. Ik moet er nog wel aan wennen dat je 2 x per dag warm eet maargoed. Kleinigheidje hou je.

Woensdag zouden we armbandjes maken maar er was een plotselinge change of plans dus zijn we naar een monument geweest en een of ander naaigerei ding. Waar ze kleren en etc weven en maken. Wel grappig om te zien. De middag waren we vrij dus toen was het zwembad tijd. Beetje aan het kleurtje werken moet aangezien ik zwart moet terugkomen of in ieder geval bruiner dan papa haha.

Donderdag begonnen we met armbandjes maken dus inmiddels ben ik een expert op dat gebied. In de middag Door naar een school. Grappig om te zien en alle kinderen zeggen je lachend gedag en vinden het prachtig zoveel blanke mensen op een plek. Vervolgens naar een tempel gegaan. Op het basecamp geluncht en toen naar een tempelcomplex weer. Daar wat rondgelopen en weer terug. Onderweg ging de grote bus stuk. Gelukkig voor ons zaten wij in de pickup truck en mochten we Door waardoor wij nu wifi hebben en de rest aan de kant van de weg staat te wachten moehaha.

Morgen gaan we naar monkeytown. Tempel met veel apen dus alles goed vastmaken, geen sieraden om en vaste schoenen aan want die krengen schijnen alles te jatten haha. In de middag dan door naar bangkok voor wat cultuur en vooral feesten! Ben benieuwd, jullie horen het!

Liefs vanuit het zonnige Thailand xx

Reacties

Reacties

Ylona

Toevallig dacht ik vanmorgen aan je. Fietsend van Alkmaar naar Limmen, langs je oude huisje. Ik dacht: 'hoe zal het met je gaan?'
Leuk om dus vandaag een mailtje te ontvangen.
Geniet lekker en ik kijk uit naar je volgende verhalen.
Groetjes van Mylene, want ik lees nu in de koffiekamer jouw verhaal.
Liefs Yloon

miranda limburg

Je hebt al een hoop gezien en gedaan deze eerste dagen! Veel plezier verder in Thailand en ik ben benieuwd naar je volgende verhalen!

Gabriëlle

Klinkt allemaal lekker meisje. Leuk om te lezen wat je doet. Apen kunnen je ook slaan als je ze aankijkt. Vraag maar aan Pep en Lois ????????????????????????????????
Kus ????

Ilse

Leuk om nu al iets van je te lezen Shinook! ! Lekker de toerist aan het uithangen..???? Geniet er van en hopelijk tot snel! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!