shinook.reismee.nl

Saying goodbye

Hee luitjes,



------ English version below - - - - - - - -


De laatste update. De 20ste nam ik dan met veel verdriet afscheid van Cloncurry. Mijn thuis voor 8 maanden. Een heerlijk afscheidsdinner gehad en op de woensdag nog met Cass, Sall en Ine gemeet voor een borrel en om afscheid te nemen. We vliegen vanaf hier naar Melbourne voor een lang weekend en een reunie met Kennedy!! De 24ste gaan we retour NL. Hierbij dus de update..



16 maanden. 16 maanden vol ervaringen, herinneringen, nieuwe vrienden en zo veel meer.


Afscheid nemen is iets waar je bijna aan gewend raakt tijdens reizen en waar je onbewust een muurtje voor opbouwt. Maar hoe neem je afscheid van iets wat 8 maanden lang je thuis was en waar je letterlijk in love bent met alles hier?



8 maanden waarin ik zoveel geleerd heb. Over het leven hier maar ook over mezelf. Het heeft me ten goede veranderd al heb ik ook een aantal "slechte" gewoontes overgenomen zoald bier, koffie, bundaberg rum, gingerbeers en timtams haha.


Afscheid nemen van deze mensen is daarom zo veel meer. Ik neem niet alleen afscheid van 2 geweldige personen maar ook van hun 2 kids die ik voor een deel heb zien opgroeien en die vanaf dag 1 een plekje in mijn hart veroverden. Ik kan alleen maar hopen dat ik op een dag vind wat jullie met elkaar hebben. Want ondanks dat jullie ruzieen, ik kan zien hoe veel jullie van elkaar houden en jullie konden geen beter voorbeeld voor me zijn om me te laten zien dat true love echt bestaat.


Afscheid nemen van een geweldige familie die me een kijkje in hun leven gaven en me zo thuis en gewaardeerd lieten voelen dat het mijn hart breekt afscheid te nemen.


Afscheid nemen van mijn geweldige vrienden hier die mijn weekenden zo veel beter maakten en waar ik 100% van genoten heb. Cass, Sall, Jacob, Mitchell, Mitch and ofcourse the whole Curry Crew I'm gonna miss the shit out of you guys!


Want als je tijdens een avond Dirt and Dust (onder invloed van te veel drankjes) een mental breakdown hebt waarbij je continu herhaald; I don't wanna go home! Weet je dat deze familie, town en lifestyle je veroverd hebben.


Hier waar een farm van 40.000 hectare nog maar 'klein' is, waar koeien nog gedreven worden, waar je kampeert onder de sterren in een swag, waar je echt niet elke dag giftige/gevaarlijke dieren tegen komt maar wel altijd voor ze checkt, waar je moet uitkijken voor overstekende kangaroos, waar de jongens nog echt met je dansen, waar het druk is met een avond uit als er 100 man is, waar je los gaat op countrymuziek met specifieke danspasjes, waar de 'Aussie slang' je basistaal wordt met woorden als mate, no worries, righto, naah you're alright en how ya going? Waar een drive van 2 uur kort is en 8 uur is ook prima te doen, waar de zon ongeveer 300 dagen per jaar schijnt en je dus blij bent als het regent, waar sprinkhanen zo groot worden als je hand en een 1000 stuks op je voordeur normaal is (vond ik iets minder grappig ), waar je regelmatig nieuwe blauwe plekken ontdekt en je afvraagt of het de rum was of dat je iets anders doms gedaan hebt, waar je na 8 maanden dan ook een aardige verzameling nieuwe littekens hebt en zo kan ik nog uren doorgaan!


Maar het belangrijkste is toch wel dat ik verliefd geworden ben op de country lifestyle en alles daaromheen. Mochten jullie dat nog niet opgemaakt hebben uit bovenstaande hahaha.


Naar huis gaan wordt dus een grote test voor me en ja dat vind ik best eng moet ik zeggen. We gaan in ieder geval de tijd nemen om weer te aarden en mocht dat niet lukken.. Well dan weet ik genoeg;) we will see. Tot volgende week dinsdag allemaal!


Laatste groetjes vanuit the outback!????



---------- English version --------



Hey everyone,


The latest update. The 20th I had to say goodbye to Cloncurry. My home for 8 months. We had a delicious farewell dinner and on Wednesday I met up with Cass, Sall and Ine for a drink and to say goodbye. We're flying from here to Melbourne for a long weekend and the 24th we will return to NL. So here goes the update ..



16 months. 16 months full of experiences, memories, new friends and so much more.


Saying goodbye is something you get used to while traveling and you unknowingly build a wall for. But how do you say goodbye to something that was home for 8 months and where you literally love everything about?



8 months in which I learned so much. About life here but also about myself. It has changed my mind, although I have also taken on some "bad" habits such as beer, coffee, bundaberg rum, gingerbeers and timtams haha.


So to say goodbye to these people is so much more. I not only saying goodbye to 2 great people but also to their 2 kids who I have seen growing up for a part, and who stole a place in my heart from day one. I can only hope that one day I find what you guys have with each other. Because even if you argue, I can see how much you love eachother and you could not be a better example for me to show true love really exists.


Saying goodbye to a great family who gave me a glimpse of their lifes and made me feel so at home and appreciated that it was breaking my heart to say goodbye.


Saying goodbye to my great friends here who made my weekends so much better and what I enjoyed 100%. Cass, Sall, Jacob, Mitchell, Mitch and ofcourse the whole Curry Crew I'm gonna miss the shit out off you guys!


Because, if you having a mental breakdown during an evening Dirt and Dust (under the influence of too many drinks) were you constantly repeat; I don't wanna go home! You know that this family, town and lifestyle have conquered you.


Here, where a 40,000 hectare farm is still 'small', where cows are still mustered, where you camp under the stars in a swag, where you do not really encounter poisonous / dangerous animals every day but always check for them, where You have to watch out for crossing kangaroos, where the boys still dance with you, where it's busy with an evening out if there are 100 people, where you listen to country music with specific dance moves, where the 'Aussie Slang' becomes your main language with words like mate, no worries, righto, naah you're alright and how ya going? Where a 2 hour drive is short and 8 hours is also easy, where the sun shines for about 300 days a year, so you're happy when it's raining, where grasshoppers grow up as big as your hand and 1000 pieces on your front door is Normal (I found this less funny), where you regularly find new bruises and wonder if it was the rum or you did something stupid, were you have a nice collection of new scars after 8 months and so I can continue for hours!


But the most important thing is that I fell in love with the country lifestyle and everything around it. if you not have figured that out yet haha


Going home is therefore gonna be a big test for me and yes I think I'm pretty scared. However, we will take the time to settle in again and if that does not work out well, I know enough;) we will see. Until next week Tuesday!


Last greetings from the outback! ????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!