shinook.reismee.nl

Koh Toa, little paradise

Vandaag onze laatste dag op Koh Toa alweer. De eerste maand zit erop. Het eerste afscheid gaat beginnen. Een maand lang met een groep opgetrokken. Super gezellig en goeie vriendinnen aan overgehouden die ik blijf zien. Maar genoeg hierover. Koh Toa:

De eerste week hadden we super weer. Dus lekker op het strand gebakken een dagje, feestjes gepakt en mijn open water diver license gehaald! Dat was wel de kers op de taart deze 2 weken. Ik ben bang dat ik verslaafd aan duiken aan het worden ben. Super mooie koralen, vissen en meer. Helaas geen grotere dieren gezien maar ach we hebben nog een paar maanden.

En dan was er natuurlijk de full moon party! Wauw zo vet al die kleuren, overal neon, goede muziek, blote voetjes in het zand en veel mensen. Het werd dus een kort nachtje met veel gedans en veel zoeken omdat we iedereen continu kwijt waren. Natuurlijk ook nog een plonsje gemaakt want dat is inmiddels traditie geworden.

In de tweede week was helaas het weer wat slechter waardoor we niet veel konden. We hebben dan ook veel gechilled, beetje gewinkeld en meestal in de avond werden we actief. Ook een lesje crossfit meegepakt en we hadden een adventure day. Hier hebben we 2 mooie vieuwpunten bezocht inclusief tropische regenbui/tot op het bot doorweekt bui/ help de elektronica bui! Gelukkig was er een waterproef tas die al onze elektronica gered heeft. Verder hebben we die dag op 2 plekken gesnorkeld en zijn we wezen tubben. Super vet met een soort dichte ronde band met ze tweeën en alleen. Kan je zeggen het gaat aardig hard, helemaal als je er dus vanaf valt. Gelukkig viel ik op me schouder en maakte een mooie onderwaterkoprol waardoor ik redelijk goed weg kwam. Echter heb ik nu wel wat last van me nek en schouder maar dat kan ook komen doordat ik verkeerd gelegen heb. We zien wel of het losloopt ja of nee.

Vandaag dus een na laatste dag. Paar vertrekken vandaag al, phil en ik reizen samen naar Bangkok morgen waarna ik gelijk door reis naar mijn volgende stop: Cambodja. Dat wordt dus een flinke reis met de boot, bus en dan weer een bus. Je moet er wat voor over hebben. Ik hou jullie weer op de hoogte!

Liefs xx

Reacties

Reacties

Eddie

Woohooo Shinook het klinkt weer als zoveel vrijheid en genieten. I like!

Jeroen

Hey Shinook! Klinkt als een te gekke maand als ik zo je verslagen doorlees! Hoop herkenbaarheid voor mij haha! Succes met je reis naar Cambodja! ????????

Je bloedverwant

Heeey Naggers! :D

Ten eerste... ik ben echt vet jaloers op je! Hopelijk kan ik een beetje met je meegenieten wanneer je met duizenden foto's terug komt! Nog heel veel plezier in Cambodja! ^-^

Hopelijk kunnen we gauw weer een keer skypen!

-Ziènna

Marlous

Nooook! Wat gaaaaffff!!!!
Geniet verder!! Verder met strepen op de bucketlist!

Gabrielle

Hi Nooks, fijn dat je geniet. Wij snorkelen in Curacao. Pracht vakantie. Helaas iets korter dan de jouwe. ???? Succes met reizen. Tot skypes. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!