shinook.reismee.nl

Traveling the East Coast: part 2

Hoi allemaal,

Van Melissa moest ik weer is een update schrijven en aangezien ik nu nog 24 uur in de bus zit.. Wat is er een betere tijd voor om het nu te doen;) Dus bij deze: part 2 East coast trip!

We hebben 2 dagen in Noosa doorgebracht. Hier zouden we oorspronkelijk een kano kampeertrip doen maar omdat een of andere moesom regenstorm besloot vol gas los te gaan ging dit helaas niet door. Wat we wel hebben gedaan: vrij weinig! Nee grapje haha. We hebben de stad verkent, wat geshopt, gerelaxed met ze allen, naar de bios geweest. ( now you see me 2 guys, aanrader! ) En dat was het wel want tja met dat weer kan je niet veel anders. Dus doorreizen naar de Goldcoast!

We hadden een tussenstop in Brisbane waar we even de stad in zijn geweest en de boys weer even hebben gemeet. Die bleven nog een nachtje in Brisbane tot hun eigen ongenoegen. Ik citeer enkele dingen: This is the most boring/shity city! This are wasted traveling days, I am so pissed off with this city! etc haha. Brinkely en ik hebben er erg hard om gelachen. Behalve veel wolkenkrabbers is er in Brisbane inderdaad weinig. Dus gelukkig hebben we dat geskipt en kwamen we na onze tussenstop daar keurig aan in de Goldcoast. We sliepen in Brinkelys oude huis want daar woonde nog steeds een vriend van haar. Zwaar relaxt dus en goedkoop! Letterlijk 3 dagen gecouchsurfd dus. We hebben met ze 5 de hele goldcoast in die 3 dagen verkend. Het weer was niet perfect maar over het algemeen droog met af en toe een zonnetje.

Vervolgens was het tijd voor voorlopig mijn laatste stop. Tenminste dat dacht ik. We gingen naar Byron bay! In Byron heb ik 1,5 week doorgebracht. We begonnen met ze 5 en later sloten er nog meer mensen aan zodat we met een flinke groep waren wat erg gezellig was! Ik eindigde alleen omdat iedereen zijn eigen pad weer opging. De boys verder naar beneden en vanuit daar naar huis, Emily naar Bali en Brinkely naar Sydney. En ik? Ik zit nu nog 24 uur in de bus richting de Outback! Crazy how plans can change..

Maargoed eerst Byron bay. What did we do... het was 2 dagen mooi weer dus toen hebben we op het strand gelegen, verder gewinkeld, gechilld, naar de vuurtoren gelopen, gelachen met zijn allen, gestapt en afscheid genomen van elkaar. Raar hoe je in korte tijd zo hecht met mensen kan worden.

De laatste dagen dus in me uppie doorgebracht. Ik had het eigenlijk wel even nodig wat tijd voor mezelf. Veel dingetjes kunnen regelen, veel gelopen en veel nagedacht en dingen van me af kunnen schrijven want helaas kwam de heimwee even om een hoekje kijken. Inmiddels heb ik hem weer de hoek ingetrapt en hopelijk blijft hij voorlopig even weg. En gelukkig heb ik ook mijn beste vriendinnetjes in NL die me altijd weten op te vrolijken als het even minder gaat met dingen. Dus tnx San en Ed jullie zijn mijn persoonlijke heldjes, rescuesquad, cheer me up crew en zou niet weten wat ik zonder deze 2 moet. Wil niet zeggen dat de rest van mijn vrienden en familie niet belangrijk zijn natuurlijk! I hart jullie too;)

Dus dat gezegd te hebben ga ik aan mijn volgende ervaring beginnen: een maand lang werken op een cattlestation in de outback waar ik van alles ga doen, van au pair zijn tot dieren verzorgen. Ben benieuwd! Heb er in ieder geval veel zin in. Puur alleen al om het feit dat ik even niet hoef door te reizen en ik voor een maand mijn eigen kamer heb. Hopelijk inclusief kast haha. Dat uit je tas leven wordt op den duur echt vervelend. Dus lets go! Spreek jullie snel :)

Liefs vanuit het land Down Under xx

Reacties

Reacties

Je allerliefste tante Suz

He kak,
Jammer dat het Skypen niet zo erg lukte vanaf terschelling???? Heerlijk weekje gehad samen met je moedertje en je andere allerliefste tante. Snap dat je ons mist???? Veel plezier meis en geniet vooral! Je maakt waarschijnlijk maar 1 x in je leven zo n mooie wereldreis. Dikke kus en big hug!veel werkplezier!

miranda verduin limburg

Ik ben benieuwd hoe je werken in de Outback vind....
Weet je al wat je na die maand gaat doen?
Heb je nog meer landen op je verlanglijstje staan?
Succes en groetjes vanuit het RKZ van je collega's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!