shinook.reismee.nl

Sihanoukville en begin Laos

Inmiddels zijn we in Sihanoukville. Gister vertrokken met de bus vanaf Phnom Penh. Eerste rit achterop een scooter overleefd haha en hij bracht me letterlijk naar the middle of nowwhere en ik kwam uit in een paradijs. Wauw wat is het hier mooi! Het 'resort' is een grote boomhut met relax stoelen en er hangt een onwijs fijne sfeer. Dat er geen wifi is stoort me op dit moment totaal niet. Tijd voor wat zelfreflectie. Oohja ik heb ook een privé strand haha . Gister bij aankomst heb ik een wandeling gemaakt door het bos met een Nieuw Zeelander. Wel gezellig. Verder 2 Nederlanders ontmoet. Een stel. Met ze vieren hebben we in de avond gegeten en wat gerelaxed. We hadden een prachtige zonsondergang en de lucht was paars en roze van kleur. Denk de mooiste die ik tot nu toe gezien heb. Later in de avond zijn we naar strand gegaan en hebben we de miljoenen sterren in de lucht en in het water bekeken want er is hier lichtgevend plankton. Zo vet!! Kan het niet beschrijven. Het is alsof je uit glitters bestaat en als je zwemt heb je glittervleugels. Echt een van de coolste dingen die ik gedaan heb. Verder op tijd naar bed gegaan en in de ochtend werd ik even wakker van een zonsopgang die door het raampje naar binnen scheen. Inmiddels lig ik op het strand aan me kleurtje te werken. Alleen. Wat een leven haha

De rest van de 2 dagen heb ik eigenlijk vrijwel niks gedaan behalve gelezen, gechilled en wat rondgelopen door het national park. Na dit verblijf gingen we de drukte opzoeken in sihanoukville. Ik zit nu in Seredipitybeach en heb al een leuke pubcrawl achter de rug, heb een bestie gemaamd kyle, een echte engelsman uit Welsch inclusief accent haha en ben de dag aan het rondbrengen met een Australische aan het zwembad. Verder vlucht en bus geboekt want we gaan morgenavond via Siem Reap naar Laos! Het 3de land alweer. Wauw...

De 2de dag in Sihanoukville heb ik met 3 engelse jongens doorgebracht op het strand. Oftewel een hele dag alweer heerlijk in de zon bakken moehaha. Tanning goals on point! In de avond afscheid genomen van me bestie en John die me overdag gezelschap gehouden had. Me bestie veraste me nog even door me een volle zoen op me mond te geven en daarna gingen we op weg. Ik had ziek veel mazzel in de slaapbus want had het smalle bedje voor mezelf die nacht terwijl het overgrote deel dat met ze 2 moest delen haha. Dus ondanks veel wakker heb ik een redelijk nachtje gemaakt en kon ik starfish spelen. Ik had een Nederlandse en Engelse ontmoet in de bus dus met hun ben ik meegegaan naar hun hostel om nog paar uur te chillen voor ik naar vliegveld moest. Inmiddels na een vlucht van een uurtje zijn we aangekomen in Pakse, Laos. Ik verbleef een nachtje in een hotel. Wat niet al te schoon was maargoed. Ik had een privé kamer met 2 persoons bed en een warme douche dus was al lang tevreden. Totdat.. ik een kakkerlak ontdekte. Na ongeveer 5 minuten in dezelfde houding naar het beest te kijken en een plan de compagne te bedenken om dit monster uit me kamer te verwijderen besloot ik dat ik het no way zelf ging doen. Dus naar beneden gelopen en iemand van het personeel gehaald. Kwam ik boven was hij niet meer op de plek waar ik hem achtergelaten had. NOOOOOOO! OMG, waar zit dat kreng. No way dat ik namelijk ga slapen als dat monster niet vermoord is. Heb aan niet veel dingen een hekel maar kakkerlakken... brrr. Dus meneer ging voor me op zoek naar de kakkerlak en thank god vond hij hem en vermoorde hem met de anti-kakkerlak spuitbus waardoor ik in vrede (zonder vermoord in me slaap te worden) kon slapen.

De volgende ochtend vertrok ik met de bus richting 4000 islands. Ik miste al de bus haha gelukkig was hij nog niet vertrokken en werd ik er heen gebracht. Op de 4000 islands blijf ik 2 daagjes en dan vertrek ik naar het noorden waar phillie op me wacht. Whoopwhoop zin in!

Reacties

Reacties

Ylona

Jeej ... wat klinkt het fijn! Vooral dat chillen op het strand! Geniet nog lekker mop!! Zo leuk om alles van je te lezen.

Liefs Ylona

Gees

Shinook, mooie verhalen. Veel mensen ontmoet, tjee wat klinkt het relaxed! Geniet lekker.

Je allerliefste tante Suz

whahaha, een kakkerlakje en dan hulp inroepen. Bange poepert, dat beest is banger van jou, dan jij van hem. ????
Have fun nicht! Groetjes van ons.xx

Moeders

Wat een leuk verhaal weer en mooi dat je zoveel mensen ontmoet. Geniet lekker.
O shit, ik was zo in je verhaal verdiept dat ik mijn tosti bijna laat verbranden.

Sandra

Wat weer een heerlijk verhaal, erg leuk om te lezen. Fijn dat je het super hebt en dat je leuke mensen ontmoet. Hahaha, een kakkerlak, GATVER!!!! Blij dat je redder in nood hem heeft vermoord. Geniet lekker en ik kijk uit naar je volgende verhaal. XXX

Robert

Bang voor een kakkerlak? Dat zijn toch die leuke beestjes die we aan gringo geven? Kunnen niet prikken of bijten en lopen zo grappig. Ze schijnen ook lekker te smaken!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!